Zdrowy koktajl białkowy po treningu

Po ciężkim i intensywnym treningu, nadchodzi czas na skonsumowanie posiłku. Najczęściej bywa tak, ze po treningu nie jesteśmy głodni. Chce nam się jedynie pić, co jest całkiem zrozumiałe, ponieważ żołądek zaczyna bardzo intensywnie wydzielać kwasy żołądkowe. Jednak posiłek po treningowy powinien zjeść się do 2 godzin po treningu. 

Białko zamiast posiłku

naturalne białko - sklep internetowyCzasami nie mamy na nic ochoty albo po prostu nie mamy pomysłu na dobry posiłek. Co więc wtedy zrobić? istnieje sporo alternatyw, przykładowo można sobie kupić naturalne białko – sklep internetowy i pożyć się tym. Wystarczy rozpuścić tylko i wyłącznie w wodzie i wypić. Jeżeli kto bardzo nie lubi samego białka oczywiście istnieją alternatywy takie, które sa smakowe, tylko wtedy trzeba uważać na skład czy nie zawierają cukru, albo czy przykładowo w składzie mają ksylitol, który jest jednym ze zdrowszych cukrów. Białko tego typu możemy śmiało dodawać do zup czy koktajli. Warto również pamiętać, że nie można białka zjeść za duzo, ponieważ jest ono ciężkostrawne, a co za tym idzie, bardzo obciąża żołądek i wątrobę. Tak więc na to głownie trzeba uważać. nie wolno również zastępować posiłków samym białkiem, bo może to spowodować niedobory witamin w naszym organizmie. Jeżeli bardzo nam zależy na wykluczeniu któryś z posiłków i zastąpieniem ich białkiem, to najlepiej spróbować zastąpić dużą kolację koktajlem białkowym, a zobaczycie różnicę. W tym przypadku najlepiej będzie jak trening zrobicie wieczorem. 

Zdrowe posiłki i suplementy są bardzo istotne u osób, które po prostu intensywnie ćwiczą na siłowni oraz chcą uniknac podjadania pomiędzy posiłkami. Wart więc zainwestować w kilka konkretnych i smacznych szejków białkowych, głównie po to aby spalić tłuszcz i wyrzeźbić mięśnie oraz po to, a by lepiej się poczuć.